Ur

Deadpool 2 - Ashes - Norman Dück

这首歌   可以收录进DP的角色歌了。就,非常贴合,灵魂作词,灵魂作曲,还有你席大大的灵魂演唱,对于DP2来说,不能再完美的插曲了。

真的很触动一个DP粉,感慨完,飙完泪后,尝试做了翻译,水平有限,望见纳.

ps.音乐我只能找到伴奏版的了,但网易、虾米上都有,大家可以去听。

Ashes-Celion Dion

What's left to say?

还有什么可说的

These prayers ain't working anymore

那些祈愿不再起任何效果

Every word shot down in flames

每个字都被击落    坠进熊熊焰火

What's left to do

还能做什么呢

with these broken pieces on the floor?

地板上破碎的  残片

I'm losing my voice calling on you

使我   失去所有呼唤你的声音

'Cause I've been shaking

我因悲伤颤抖着   摇摇欲坠

I've been bending backwards

我的身体因痛苦向后弯曲变形

till I'm broke

直到我被毁坏了为止

Watching all these dreams go up in smoke

看着   一个个绮梦在烟雾中旋转上升

Let  beauty comeout of ashes

让心在正确的位置跳动

Let  beauty comeout of ashes

让美在灰烬中重生

And when I pray to God all I ask is

当我向上帝祷告   我只祈问他一件事

Can beauty come out of ashes?

美能从灰烬中重生吗?

Can beauty come out of ashes?

不堪的心又是否能在废墟中复苏

Can you use these tears

你是否能用这些泪水

to put out the fires in my soul?

去浇灭我灵魂里的火焰

'Cause I need you here, woah

因为我要你在这里

'Cause I've been shaking

我因悲伤颤抖着   摇摇欲坠

I've been bending backwards

我的身体因痛苦向后弯曲变形

till I'm broke

直到我破碎了为止

Watching all these dreams go up in smoke

看吧    梦境随火焰旋舞上升

Let  beauty comeout of ashes

让美从灰烬中重生

Let  beauty comeout of ashes

让美在灰烬中重生!

And when I pray to God all I ask is

当我向上帝祷告   我只祈问他一件事

Can beauty come out of ashes?

美能从灰烬中重生吗?

Can beauty come out of ashes?

不堪的心又是否能在废墟中复苏

Let  beauty comeout of ashes

让美从灰烬中重生吧

Can beauty come out of ashes?

心脏又是否能跳动在正确的位置






上一篇 下一篇
评论
热度(7)
©Ur | Powered by LOFTER